torsdag 22 november 2012

Walkincloset.......


 Jag har alltid drömt om en sån fin walkincloset som man ser på TV
och på bilder på nätet.........
Men nu så har Vi en.....
En egen designad......


 Här får det plats mycket kläder......


 Det ska upp en spegel bredvid det lilla fönstret också....
Sen kan Jag prova kläder och skor.....
Och spegla mej från alla håll.....


De fina gamla hattaskarna och mina bröllopsskor fick komma fram.
Nu fattas bara kristallkronan ;-)

~~:*:~~

Ha det gott!

Kramar Uttan!

6 kommentarer:

  1. Åååå vad fint och mysigt .Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Så härligt med en stor garderob, det måste man bara ha. Fint det är. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. så fint.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev, nästan som man kan flytta in där å bara mysa med allt!Ha en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Det blev ju jättebra! Underbart med en så stor garderob. Jag har också en men inte lika stor.
    Det är väldigt praktiskt också när man ska få främmande så kan man bara kasta in sakerna där. Det ryms massor ;)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Snyggt...och ny blogg. Något jag missat :)
    Tittar också in och önskar dig en fin söndagskväll och en strålande start på nya veckan. Kram Maria ♥

    SvaraRadera