söndag 2 december 2012

Jag njuter.............


Vi har städat vardagsrummet.....eller salen skulle Jag vilja kalla det
för det är verkligen en stor sal.
Vi har kommit överens om att Vi får rusta rummet lite
längre fram för sovrummet och tvättstugan är viktigast
att få klart. Framför allt sovrummet.
Är lite motigt att gå ut till husvagnen för att sova på kvällarna.
Men när man väl kommit in i husvagnen är det varmt och gott.
Men Oj vad Jag längtar efter Våran sköna säng.

I kväll njuter Jag av värmen från brasan....


Gör också en tur till pannrummet och eldar....
Mannen jobbar så Jag har eldvakten i kväll.


Ha det gott!

Kramar Uttan!

5 kommentarer:

  1. va härligt.så ni har pannrummet ute,,vi har det oxå..,men har även ettpannrum ikällarn där vi eldar med olja sommartid för att få varmt vatten.Va mycke snö ni har..här finns inget, men kallt..just nu -19,8

    SvaraRadera
  2. Brrr...va kallt det är! Jag har oxå eldvakten nu. - 20 har vi nu på morgonen.
    Ha en fin start på den nya veckan!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Vilken sal - tala om att jag är avundsjuk, så vackert. Ska bli skönt när ni kan flytta in, men om jag känner din man rätt så blir det nog snart, han har varit så där oerhört flink förut!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du visar och vad duktiga ni är som lyckats pynta och hålla fint fast ni rustar samtidigt.
    Själv hinner jag inte alls blogga nu för tiden, vet inte vad jag gör... Det är ju förstås jobb, matlagning, läxläsning, tvätt och .....
    Kanske hinner med några rader någon kväll.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Men inte har jag förstått att ni sover i husvagnen .. hi hi. Det kan jag förstå att det tar emot att gå ut så här mitt i vintern, men det går ju det med. Så då hoppas jag ni snart får klart sovrummet .. =)

    Låter som ni skulle ha en pelletsbrännare där ute i pannrummet, låter inget vidare att behöva springa eldvakt. Måste ni göra det hela vintern? Hur gör ni när ni är borta o.s.v.?

    Må så gott!!
    Kram Patricia

    SvaraRadera