söndag 10 mars 2013

Gästrum!




Ja nu är det invigt......
Vårat Gästrum.
Vi hade besök i helgen av en god vän.
Han fick klippa bandet
och Vi skålade i Champagne.


Klockan och
 Dagbädden är köpt på IKEA
 Den var sååå perfekt, går att göra till dubbelsäng
och med bra lådor för förvaring.....


Vi köpte också påslakanen....


Åkerkulla
likaså Mattan som också heter
Åkerkulla


Kappsäcken som Svärmor hade som flicka
fick komma fram ur garderoben...
Och fick en fin plats på hyllan.


Liksom Svärfars fina portfölj och
den gamla resväskan....


 Rummet har vacker utsikt
 och man har en egen balkong.


Så nu Våra Vänner och Släktingar
Välkomna!

~~:*:~~

Ha det gott!

Kramar Uttan!



3 kommentarer:

  1. Åh, vilket fint gästrum! Jag har funderat på att köpa en sån säng till mitt gästrum. Ligger man bekvämt i den? Vilket himla fint hus ni har! Det blir bara finare för varje gång jag kikar in.
    Ha en härlig (kall) måndag nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har gjort det och det passar mig alldeles utmärkt, när kan jag checka in? Jag vet inte hur länge jag stannar, det kan bli långt för det ser så mysigt ut och bli inte förvånad om mattan saknas när jag åkt och påslakanen och lite annat!
    Helt jättefint är det!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Så fint gästrum, där kan man bo hur länge som helst så gulligt de var, rena lyxen med balkong oxå! Ha nu en skön kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera